Wat is er allemaal gebeurd

Hier komt een overzicht van de laatste blogs en artikelen

  • Goede content moet inspireren Wat is goede content? Hoe doe ik dat? Wat wil een bezoeker van een website? Lees het hele blog op 42Bis
  • Iedereen wil op de homepage Iedereen vindt zijn eigen content het meest belangrijk en wil daarom prominent voorop de homepage. Hoe overtuig je iemand van zijn ongelijk? Lees het hele blog op 42Bis
  • Een moderne perssite Je kunt als organisatie een persbericht uitbrengen en dan denken: Zo, dat hebben we mooi gecommuniceerd. Grote kans dat er niets mee gebeurt. Beter is het om naast het verzenden van persberichten en nieuwsbrieven een eigen pressroom of perssite aan te maken. Misschien alleen interessant voor grotere organisaties, maar toch leuk om te lezen. Lees het hele blog ...
  • Voorspellingen voor content marketing 2012 Een lang maar mooi overzicht van een aantal vooraanstaande marketeers. Social Media & Content Marketing Predictions 2012 View more presentations from Content Marketing Institute Mijn favoriet: Douglas Carr New button is added to social media sites.. The “Shut up” button to quiet trolls and people that don’t add any value to the conversation. Okay, maybe it’s not a prediction ...
  • Hoe beïnvloedt social media onze hersenen? Social media heeft onze manier van informatie-opname behoorlijk beïnvloed, maar hoe reageren onze hersenen hierop? Infographic by Assisted Living Today
  • Voorspellingen voor 2012 December is traditioneel de maand om terug te kijken op het oude jaar en vooruit te kijken op het nieuwe jaar. 42Bis kan natuurlijk niet achterblijven met het beoordelen van de voorspellingen voor 2012. De voorspellingen die hieronder genoemd worden komen uit verschillende bronnen die ik aan het einde opsom voor een ieder die meer wil ...
  • Waarom zie jij wat anders dan ik? In dit Tedex filmpje legt Eli Pariser uit waarom verschillende mensen verschillende zoekresultaten zien in Google en dat Facebook gepersonaliseerd nieuws laat zien.
  • Lijstjestijd Morgen is het alweer december. De laatste maand van het jaar en traditioneel kijken we dan terug op het afgelopen jaar.  Het liefst doen we dit met het opstellen van lijstjes. Zeker op het vlak van de social media lijkt het afgelopen jaar alles in een stroomversnelling te zijn gekomen. Bedrijven die eerst niet zo happig ...


Print Friendly, PDF & Email